Ilgın Niron

Biraz Yemek, Biraz Tasarım

Aralık' ta Bern, Nerde Ne Yedik?

By 01:17 , ,

Tam da en güzel zamanında, Noel vakti İsviçre’de olmak.. Gidilebilecek belki de en güzel zamanlardan biriydi bence, her yerde kar ve Noel süsleri, rüya gibi bir manzara.












   




 Nerde Ne Yedik? Ne İçtik?

Tabiki meşhur Cheese Fondue yemeden dönmedik. En iyi yerlerden bir tanesi Restaurant Harmonie Bern, F.Gyger. Ayrıca ev şarapları da çok güzel.

Tibits Vejetaryen Restoran/Bar. Self servis, bol çeşit arasından kendinize güzel bir tabak yapabileceğiniz keyifli bir yer. Ben kendime böyle bir tabak hazırladım, keyifle yedim :)


İsviçre denince tabiki akla ilk çikolata gelir. Çikolata almadan dönmemek lazım. Biz çikolata alışverişimizi Confiserie Eichenberger'den yaptık.
http://www.tripadvisor.com.tr/Restaurant_Review-g188052-d1873085-Reviews-Confiserie_Eichenberger-Bern_Bern_Mittelland_District_Canton_of_Bern.html


Bir de bilindiği gibi bugün peynir dendiğinde akla ilk gelen ülkelerden biri de İsviçre. Bu sebepten çikolata dışında peynir de alınabilir. Bizim favorimiz Le Gruyere. Şarap yanına ve Cheese Fondue'ye çok yakışıyor. Biz ayrıca Risotto üzerine denedik, lezzetli bir seçim oldu. Şarap, peynir  gibi alışverişler için Denner'ı tavsiye edebilirim. Fiyatlar çok uygun. Sadece nakit ve debit kart geçiyor.

Gitmişken tabi Mövenpick Kahve almayı da unutmamak lazım. Yine marketlerden alınabilir ama hatırladığım kadarıyla biz Denner'da bulamayıp hemen yakınındaki Migros'dan almıştık. 
Not: İsviçre'de birçok yerde (özellikle de marketlerde) torbalar ücretli.  



Unutmadan Wagon Restaurant’a maalesef ben gidemedim ama önceden rezervasyon yaptırıp mutlaka gidilmeli. Gece manzarasında Bern’i gezip bir yandan yemek yiyebilirsiniz. Benim içinde gidin olur mu?



Gute Nacht!

You Might Also Like

0 yorum